حکومت اسلامی

مطالبی از اسلام برای آگاهی بیشترمان با این دین عزیز

حکومت اسلامی

مطالبی از اسلام برای آگاهی بیشترمان با این دین عزیز

وصیت نامه شهید قاسم قاسمی

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ق.ظ

وصیت نامه شهید قاسم قاسمی:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«ان الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون»

و آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت کردند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند، آنها را نزد خدا مقامی بلند است. ایشانند کامیابان.

در این برهه از زمان که کفار و جهانخواران شرق و غرب به مقابله با اسلام و نظام جمهوری اسلامی شتافتند، ما نیز باید به این وظیفه و فریضه اسلامی عمل کنیم و به مقابله با کفار برویم...

پروردگارا اینک برای رضای تو و برای خشنودی تو به امر خلیفه بر حق تو که نائب امام زمان نیز میباشد قدم به صحنه جهاد علیه کفر میگذارم، بدان امید که یا مرا به فیض شهادت برسانی تا شاید کفاره ای باشد برای محو گناهان و ادای دِینی در قبال جمهوری اسلامی و یا مرا بیامرزی و توبه ام را بپذیری. خداوندا به محمدت و به خمینی ات سوگند که گرانبهاتر از خونم چیزی ندارم که بدهم و اینک این خون من و این هم جان بی مقدار من تقدیم به تو و هدیه به روح تو خمینی کبیر. تقاضایی که از ملت ایران دارم این است که به سخنان ولی فقیه گوش فرا دهند و پیرو خط امام باشند. امام را یک لحظه فراموش نکنند و راه ولایت فقیه را دنبال کنند. پدر و مادر عزیزم مرا ببخشید و از من راضی باشید و برایم گریه نکنید و صبور باشید و افتخار کنید که فرزند کوچکتان را فدای اسلام و خاک پای امام کرده اید و اگر خواستید برایم گریه کنید برای مظلومیت امام حسین (ع) در صحرای کربلا گریه کنید. خواهران من حجاب خود را حفظ کنید زیرا حجاب، عفت و پاکدامنی زن را نشان میدهد. یک لحظه امام را تنها نگذارید و پشتوانه خوبی برای اسلام باشید و خوب درس بخوانید.

و اینک چند دعا : خداوندا با ارزش ترین حجّتی را که به ما در جهل و ظلمت و روشنایی بخشیده ای، این رهبر عالیقدر را، تا ظهور انقلاب مهدی (عج) از شرّ شیاطین محفوظ نگه بدار. خدایا به حدی گناه کرده ام و از فرمان تو سرپیچی کرده ام که شرمنده ام؛ مرا از بخشیده شوندگان قرار بده.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی