حکومت اسلامی

مطالبی از اسلام برای آگاهی بیشترمان با این دین عزیز

حکومت اسلامی

مطالبی از اسلام برای آگاهی بیشترمان با این دین عزیز

وصیت نامه شهدا

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ
وصیت نامه شهید عباس بابایی


 بسم الله الرحمن الرحیم
همسرم!راه خدا را انتخاب کن که جز این، راه دیگری برای خوشبختی وجود ندارد.
ملیحه جان همان طوری که میدانی ،‌احترام مادر واجب است. اگر انسان کوچکترین ناراحتی داشته باشد، اولین کسی که سخت ناراحت می شود،‌ مادر است همیشه به فکر فرزند یعنی جگرگوشه اش است.
ملیحه هرگز به به تنهایی فکر نکن حتما از قرآن مجید و سخنان پیامبران و امامان معصوم استفاده کن و کمک بگیر، نترس هر چه می خواهی بگو. البته درباره هر چیزی اول فکر کن .هر چه که بخواهی در قرآن مجید هست مبادا ناراحت باشی همه چیز درست می شود. ولی من می خواهم که همیشه خوب فکر کنی. وقتی یک نفر به تو حرفی می زند، زود ناراحت نشو درباره اش فکر کن ببین آیا واقعا این حرف درسته یا نه . البته به وسیله ایمانی که به خدا داری.
ملیحهجان به خدا قسم مسلمان بودن تنها فقط به نماز و روزه نیست ، البته انسان باید نماز بخواند و روزه هم بگیرد . اما برگردیم سرحرف اول اگر دوستت تو را ناراحت کرد بعد پشیمان شد و به تو سلام کرد و از تو کمک خواست حتما به او کمک کن . تا می توانی به دوستانت کمک کن و به هر کسی که
می شناسی و یا نمی شناسی خوبی کن. نگذار کسی از تو ناراحت شود و برنجد.
هر کسی که به تو بدی می کند حتما از او کناره بگیر و اگر روزی از کار خودش پشیمان شد از او ناراحت نشو. هرگز به خاطر مال دنیا از کسی ناراحت نشو.
ملیحه جان در این دنیا فقط پاکی، صداقت ،ایمان ، محبت به مردم ، جان دادن در راه وطن وعبادت باقی می ماند. تا می توانی به مردم کمک کن . اگه شده نان خشک بخور ولی دوستت ، فامیلت را که چیزی نداره، کسی که بیچاره است او را از بدبختی نجات بده. زود از کسی ناراحت نشو از او بپرس که مثلا چرا این کار را کردی و بعد درباره آن فکر کن و تصمیم بگیر.
ملیحه به خدا قسم به فکر تو هستم. هرگز اشتباه فکر نکن . همیشه فقط راه خدا را انتخاب کن . چون جز این راه راه دیگری برای خوشبختی وجود ندارد . همیشه با ایمان باش . همیشه به مردم کمک کن . به همه محبت کن . در جوانی پاک بودن ،‌شیوه پیغمبری است و راه خداست.
اگه می خواهی عباس همیشه خوشحال باشد ، باید به حرف هایم گوش کنی. ملیحه هرچقدر می توانی درس بخوان . درس بخوان ، درس بخوان . خوب فکر کن . به مردم کمک کن . کمک کن ، خوب قضاوت کن . همیشه از خدا کمک بخواه . نماز بخوان و راه خدا را هرگز فراموش نکن.
همیشه این کلمات بسیار شیرین و پر ارزش را به خاطر بسپار" کسی که به پدر و مادرش احترام بگذارد ، یعنی طوری با آنها رفتار کند که رضایت آنها را جلب نماید ، همیشه پیش خداوند عزیز بوده و در زندگی خوشبخت خواهد بود"
ملیحهمهربانم هروقت نماز می خوانی ، برایم  دعا کن.
حال سخنانم را برای خدا در چند جمله انشاالله خلاصه می کنم.
خدایا، خدایا ، تو را به جان مهدی (عج) تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار.
 به خدا قسم من از شهدا و خانواده شهدا خجالت می کشم ، وصیت نامه بنویسم.
خدایا، مرگ مرا و فرزندان و همسرم را شهادت قرار بده.
خدایا ، همسر و فرزندانم را به تو می سپارم.
خدایا ، در این دنیا چیزی ندارم ، هرچه هست از آن توست.پدر و مادر عزیزم ، ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی